Säkra betalningar! Via Klarna!

Klarna Checkout!


Klarna Checkout gör det hela enkelt, flexibelt och tryggt för dig att handla på nätet. Genom att besvara ett par frågor identifierar du dig enkelt och du kan välja den betalmetod som passar dig bäst.
En finess med Klarna Checkout är att vi skiljer på köp och betalning. Först bekräftar du ditt köp och sedan väljer du hur du vill betala. Vilka betalsätt som erbjuds dig kan variera, men också beroende på Vår kreditbedömning. De vanligaste betalningsmetoderna är dock faktura, delbetalning, kortbetalning, banköverföring eller annan direktbetalning.

I vissa fall använder vi oss av faktura via Billogram som då skickas via mailen.

 OBS: Kolla även eran skräppost så inte fakturan hamnar där.

Handla lugnt och tryggt hos Oss via PayPal.

Du kan känna dig trygg när du handlar med PayPal. De uppgifter du registrerar på ditt konto och all kommunikation mellan dig och PayPal är krypterad. Dina betalningsuppgifter lagras på våra servrar och delas aldrig med de webbplatser du handlar på. Vårt team av specialister övervakar transaktioner dygnet runt, så vi kan identifiera misstänkta transaktioner innan skadan har skett. Vi erbjuder dessutom köparskydd och säljarskydd så att vi kan hjälpa dig att få tillbaka pengarna om något skulle gå snett med ett köp eller en försäljning, förutsatt att några få krav är uppfyllda. 


 Vare sig du köper, säljer eller överför pengar vet du att du kan känna dig trygg med PayPal.

Köparskydd via PayPal!

Om du inte får en vara du har köpt eller om varan skiljer sig markant från beskrivningen kan vi hjälpa dig att få pengarna tillbaka. Exempel på när du täcks av köparskydd: Du får inte din vara; du har beställt en dvd-spelare men får en stereo; du har köpt tre varor, men får bara två; du får varan, men viktiga delar saknas (och det har säljaren inte informerat om vid försäljningen). 


 Oavsett var du handlar på nätet kan du dra nytta av PayPals köparskydd, förutsatt att några få villkor är uppfyllda:
Villkor

  • Du har köpt en fysisk vara som kan skickas med post/speditör.
  • Du har betalat hela beloppet för varan i en enda betalning med PayPal.
  • Du har inlett en tvist inom 45 dagar efter inköpsdatum. Om du och säljaren inte kan komma fram till en lösning inom 20 dagar efter att du har inlett tvisten ska du ha eskalerat tvisten till ett krav.

Undantag
Du täcks inte av köparskyddet om du har köpt varor som strider mot PayPals och eBays användaravtal, ej fysiska varor (t.ex. tjänster eller digitala varor), fast egendom, företag, fordon, specialtillverkade varor, flyg- och andra resebiljetter samt varor som motsvarar kontanter (t.ex. presentkort).

Såhär fungerar det

  1. Kontrollera att ditt köp uppfyller villkoren.
  2. Logga in på ditt PayPal-konto och inled en tvist i Problemhanteringscentret inom 45 dagar efter köpet.
  3. Vänta på svar från säljaren. Ni har 20 dagar på er att komma överens om en lösning.
  4. Om ni inte kan komma överens om en lösning inom 20 dagar måste du logga in på ditt PayPal-konto och eskalera tvisten till ett krav. Det innebär att du ber PayPal fatta beslut i fallet.

Obs! Tidsgränserna måste hållas, annars kan vi inte hjälpa dig.

Using Visa/Mastercard/Paypal

About this services

Our secure payment

With SSL

Using Visa/Mastercard/Paypal